Volgers

zondag 25 april 2021

2021-04-24 | Hoe 't was?

 


Zo dus! 

Weer een dagje met mijn lief op stap. Vandaag laat ik hem een totaal ander stukje Nederland zien, zo'n andere omgeving en natuur. We gaan naar Doorwerth voor de 10 km lange Trage Tocht Doorwerthse Waarden, Boersberg en landgoed Duno. De route ernaartoe alleen is al mooi, het ene optrekje ruilen we in voor het andere. We parkeren bij Sluis Driel en van hieruit gaat het de komende km's gelijk op met het Dorenweertseklompenpad. 
Het weer is prachtige, de luchten eveneens, het humeur doet er niet voor onder en de koffie wacht op ons bij het Kasteel. Wat wil een mens nog meer?


Een verhaaltje zeker........... Maar weet je wat, bekijk dadelijk maar mijn filmpje, ik heb er lekker een middagje mee gestoeid om er iets leuks van te maken, trek daarna je fijnste wandelschoenen aan (ik heb gelijk maar een paar nieuwe gekocht na de wandeling 😍) en ga 'm zelf wandelen. Voor de afstand hoef je 't niet te laten en een beetje aan je conditie werken is voor een ieder van ons goed.
Dus...... bekijk de links eens (de gekleurde woordjes, voor wie het nog niet weet), de fotocollage, Google eventueel wat op het internet, pak een bakkie of een borrel en ga lekker genieten van de film!

Eerlijk geleend van Pinterest

Wens ik jullie nog een fijn en gezellig wandelweekend!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert, bedankt!