Volgers

woensdag 21 oktober 2020

2020-10-21 | Jolanda's wandelstenen



UPDATE 1
Zie: 
https://jolandaswandelstenen.blogspot.com/
Wie laat 'm verder reizen? Plaats je bericht als reactie of mail naar: jzwiers63@hotmail.com

*****
Steen 001 is op reis

Vandaag is mijn eerste steen aan z'n reis begonnen. 

Ik heb reeds eerder beschilderde stenen gespot, gevonden, mee op reis genomen en weer verplaatst. Voor een goed doel, maar ook gewoon voor de fun. Die laatste steen was via Kei Tof en zo kwam ik op het idee mijn eigen stenen mee te laten reizen op mijn wandeldagen.  
Steen 001 heb ik op mijn vorige wandeling gevonden en nu ligt koe ergens op de route die wij (Brigitte en ik) vandaag gelopen hebben. Wanneer je 'm vindt, neem 'm mee, kijk op mijn weblog (zie achterzijde steentje) en laat een foto en berichtje achter waar je 'm gevonden hebt en waar je 'm hebt achtergelaten voor z'n vervolgreis (screenshot van de locatie is altijd handig). Vind je 'm te mooi om door te laten reizen, ook geen probleem, geef dan even door in welke stad, plaats, dorp of buurtschap ie een fijn thuis heeft gekregen.


Ik ben zeer benieuwd hoe zijn reis gaat worden en die van de volgende stenen. Wie laat 'm verder reizen? 

Reacties kun je hier onder plaatsen of stuur een mailtje met foto naar jzwiers63@hotmail.com.




5 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. Leuk dat je reageert Geertjan, dank daarvoor. Oeps, puntje teveel. jzwiers63@hotmail.com moet het zijn. Heb je de steen gevonden?

      Verwijderen
  2. Ja. Ik woon in de buurt. Ik vond het niet leuk om de steen een paar honderd meter verderop weer neer te leggen dus ik heb 'm meegenomen op mijn eerstvolgende motorrit. Gisteren heb ik 'm neergelegd in Gelselaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke Blog Jolanda. Ga zo door, ik vermaak me hier prima mee.
    M. vr. gr. Gerbrand

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert, bedankt!